|
In groepjes van drie à vier man zijn rond de zestig studenten in de race voor de appeltaart gegaan. Op de definitieve versie heb ik mijn hand niet meer weten te leggen. Om die reden ontbreekt een deel van de bibliografie en een de complete conclusies. Het resultaat (gewaarderd met een 8) van de groep bestaande uit Nienke Blauw, Erwin Boogert, Erich Friso en Hinko Rookmaaker: |
Homepage
Inhoudsopgave
Systematische analyse algemene folder Conclusie |
Dit communicatieadviesrapport resulteert uit het feit dat het Maartenscollege ons communicatieadviesbureau benaderd heeft. Het doel van het rapport is het advies geven over hoe de externe communicatie van het Maartenscollege systematisch en planmatig aangepakt kan worden. Hoe dit gedaan kan worden is tevens de vraag die in het rapport beantwoord wordt. Dit gebeurt door middel van een zo volledig mogelijke analyse van de huidige (communicatie)situatie, van het op basis van de analyse formuleren van een communicatiebeleid en van het ontwikkelen van een daar weer op gebaseerd communicatieplan dat als hervormingsplan van de communicatie van het Maartenscollege zou moeten dienen. Ook is voor het beantwoorden van de vraag de algemene folder geanalyseerd en een promotieplan voor de Mavo geschreven Beide handelingen hadden het geformuleerde communicatieplan als uitgangspunt. Uit het gehele rapport blijkt, dat om een gedegen communicatiebeleid
te kunnen voeren, allereerst de communicatie geformaliseerd en gestructureerd
moet worden. Wanneer is voldaan aan deze voorwaarde, is het mogelijk om
doelgroepgericht en daardoor efficiënter te communiceren en eventuele
plannen ter promotie en/of marketing uit te voeren.
|