Verhaaltje

Stuur een berichtje
Leuke linkjes
Over deze site

Hier staat in het kort wat we aan het doen zijn en hoe het gaat.

Zaterdag 28 Juli:

Op het gemakje naar Oirschot gereden en aangekomen op de camping zijn we de vouwwagen gaan opzetten. Gelukkig was het lekker weer en konden we alles doen volgens de beschijving di we op internet hadden gevanden. Dat gaat een stuk makkelijker dan zelf maar een beetje proberen. Toen we klaar waren hebben we lekker voor de tent gezeten en wat gedronken. Quinten en Indy hadden al gauw vriendjes gemaakt met de buurkinderen en waren lekker aan het spelen. Voor het eten zijn we even met de kids om frieten gelopen dat vonden ze helemaal niet erg. 's avonds hebben we nog een lekkere wandeling gemaakt door de bossen achter de camping

Zondag 29 Juli:

Vanmorgen toen we wakker werden had het flink geregend ook wij hadden her en der een plas water onder het grondzeil en zelfs en beetje erop. Een lekkere luierdag dus, broodjes gegeten voor het ontbijt en daarna met de gasten Cars gekeken terwijl Ryan verdiept was in een boek. Toen het weer een beetje droog was waren de kids alweer gauw buiten om met hun vriendjes te fietsen, voetballen of in de zandbak te spelen.

Maandag 30 Juli:

Vandaag een beetje optijd opgestaan, Quinten is om de broodjes geweest die we hadden besteld. Op het gemakje ontbeten en ons klaar gemaakt om om boodschappen te gaan. We hadden nog wat spullen voor de tent nodig, eerst naar Best gereden daar was de winkel dicht. Toen maar besloten naar Schijndel te gaan daar zit De Wit wat is dat een grote winkel zeg lekker shoppen en een speelhoekje voor de kids. Terug gekomen op de camping alles uitgeladen en lekker gegeten, ondertussen hebben Quinten en Indy lekker gespeeld.

Dinsdag 31 Juli:

Vanmorgen toen we opstonden scheen het zonnetje dus gelijk korte broeken aan en Quinten op zijn fiets om de broodjes gescheurd, lekker gegeten en knutselen met het Twinkelteam. Quinten en Indy hebben schilderijen gemaakt met zout en stoepkrijt erg leuk ! Daarna hebben ze gevoetbald voor de tent en even tussendoor een boterham gegeten, toch moesten we nog even Oirschot in voor het vlees voor het avondeten. Daarna zijn we doorgereden naar de spottersplek bij het vliegveld daar was het jammer genoeg erg stil (dus dat doen we nog een keer op de fiets dan maar). Thuis gekomen lekker met water gespeeld met de andere kinderen (en papa's) van het veldje. 's avonds nog de broodjes bestelling voor morgen weggebracht en er was een marktje daar hebben we nog even overheen gelopen met de buurtjes. Daarna was het alweer douchen en naar bed .......... tot morgen, lekker slapen.

Home | Foto's | Verhaaltje | Stuur een berichtje | Leuke linkjes | Over deze site